• Ontdek jouw goud
  • Advies? info@liefsvankarin.nl
  • Gaan met die banaan
  • Ontdek jouw goud
  • Advies? info@liefsvankarin.nl
  • Gaan met die banaan

Na de zomer ga ik het echt anders aanpakken!

Dan ga ik zichtbaarder zijn, filmpjes maken, mijn website teksten (her)schrijven, beter plannen, mijn aanbod vaker doen, samenwerkingen starten. Kortom, na de zomer wordt het echt beter. Dan ga ik er echt werk van maken. Dan ga ik gewoon het laatste kwartaal doen wat mij in de andere kwartalen niet is gelukt..

Een super goed voornemen,

En als jij zo'n held bent dat je dit echt gaat lukken. Je planning veranderen, je strategie aanpassen, met je kop op instagram stories. En een plan hebt om dit waar te maken? Bij deze krijg jij van mij een applaus!

Maar als jij dit al meerdere keer geroepen hebt; Nu ga ik het anders aanpakken. En eigenlijk heb je tot nu toe geen resultaat gehaald. En weet je zelf ook wel, als je heel eerlijk bent, dat er een grote kans is dat je toch weer verzand in heel veel andere to-do's maar net niet doet wat je eigenlijk moet doen. Dan wordt het tijd dat je het deze keer WEL anders aan gaat pakken. Om jezelf een handje te helpen. En om echt te gaan doen waarvoor jij je ooit hebt ingeschreven bij de kamer van koophandel.

Jouw doel bepalen:

Op donderdag 2 september organiseer ik De Focus-ochtend. (vergeef me het jeuk-woord FOCUS) Maar dat is wel wat je gaat doen. Jij FOCUST je op 1 ding.

  • Wil je meer omzet?
  • Wil je meer leads verzamelen?
  • Wil je zichtbaarder zijn?
  • Wil je meer klanten?
  • Wil je meer impact maken?
  • Wil je meer rust in je hoofd?

Wat wil jij bereiken?

Een plan maken:

Wat het ook is wat je nog wilt bereiken voordat we weer met z'n allen aan de oliebollen zitten; dat ga je niet bereiken door gewoon in de waan van de dag af en toe maar een losse flodder te schieten. Door verder te gaan met hoe je nu bezig bent. Dat ga je alleen bereiken met een haalbaar plan, dat bij jou past. De antwoorden op deze vragen ga je vinden:

  1. Welk doel wil ik graag behalen?
  2. Is dat een realistisch doel?
  3. Met welke reden kies ik dat doel?
  4. Welke acties kan ik inzetten om dat doel te bereiken?
  5. Wanneer ga ik deze acties uitvoeren?
  6. Wat helpt mij om mijn focus te behouden?
  7. Wanneer maak ik tussentijds de balans op?
  8. Wat brengt het mij als ik dit doel behaald heb.

JA IK WIL IN DE LAATSTE MAANDEN MIJN DOEL BEHALEN

Voorbeeld Anneke:

Anneke wilt graag van €1200 omzet naar €2500 omzet gaan. Dat is een realistisch doel omdat ze een tof aanbod heeft wat goed aansluit bij haar klant. Ze kiest dat doel omdat ze dan zichzelf wat meer kan uitbetalen en zo vaker een uitje kan doen met haar kinderen, en kan sparen voor de opleiding die ze wilt volgen. Ze gaat haar aanbod aanbieden aan haar bestaande klanten op een door haar georganiseerde gratis workshop in september, oktober en november. Direct schrijft ze de mail en verstuurd ze hem waarin ze de datum voor september vast aankondigt zodat er alvast ingeschreven kan worden. Ze plant ook meteen in dat ze een pagina voor haar website gaat schrijven. En maakt een inhoudelijke opzet voor de workshop. Het helpt haar om elke maand 1 dag in te plannen om terug te kijken wat er wel en niet goed ging en zo bij te sturen voor de volgende maand. Dit schrijft zij ook direct in in haar agenda. Ze wil graag een weekendje weg met het gezin eind van de kerst vakantie dus zal dat haar beloning zijn als ze haar doel gehaald heeft.

Wat zou er gebeurd zijn denk je als Anneke alleen het gevoel had dat ze vaker leuke dingen wilde doen en ooit nog eens een opleiding? Maar er geen actieplan aan had gehangen? Dan had ze af en toe wat geprobeerd. Aangerommeld, gefrustreerd geraakt, geprobeerd om wat meer klantjes te krijgen zonder strategie en focus. Niet begrijpend waarom het niet lukte.

Het zou een vaag doel zijn zonder plan. Als jij deze keer ook echt iets gedaan wilt krijgen, maar dan echt, doe dan mee met de FOCUS-ochtend.

Lekker zelluf doen:

Ik kan het zelf wel.. is dat wat jij denkt? Daar heb ik geen hulp bij nodig joh. Ik weet zeker dat ik eind december relaxed met mijn billen kan chillen omdat ik meer omzet, klanten, rust of overzicht heb gecreëerd. Prima, dan moet je het zelf weten.

Of.. kijk je terug naar het afgelopen seizoen en denk je: Oké, ik scrolde inderdaad iets te vaak over social media, ik lag laat in de avond nog te piekeren hoe ik nu meer omzet kon maken, ik werd soms jaloers als ik andere wel succes zag hebben, of ik maakte 100 filmpjes die ik vervolgens weer wiste en dus weer een dag niet zichtbaar was.

Geef je dan gewoon op dame, als je hetzelfde blijft doen, veranderd het resultaat ook niet. Focus, een doel, een plan en gaan met die banaan. Laat ze maar eens zien wat je kan!

  • Donderdag 2 september
  • Van 9:30 tot 12 uur
  • Incl. een natje en een droogje
  • Notitieblok en pen ligt voor je klaar
  • Sparren met vrouwelijke ondernemers
  • Neem je agenda en laptop mee.
  • Met concrete plannen het 4e kwartaal in
  • Begeleiding in je doel bepalen en de invulling
  • 1 op 1 brainstorm sessie met mij
  • Minimaal 2 en maximaal 5 deelnemers
  • Investering: €195
  • Locatie in de buurt van Gorinchem
  • Na 1, 5 maand online evaluatie met de deelnemers (oftewel, stok achter de deur)

YES IK DOE MEE

1. Meer rust in je hoofd, geen pieker uren meer en een plan dat werkt. In je agenda staan de belangrijkste taken genoteerd zodat lanterfanten verleden tijd is.

2. Weten hoe en wanneer je zichtbaar mag zijn met een strategie. Je focus leggen op 1 kanaal en niet op 4 tegelijk.

3. De omzet draaien waar je als mens en je onderneming van kunt groeien. Zodat je leuke dingen kunt doen. Waar je hard voor werkt.

4. Meer van betekenis zijn voor je klant doordat je een kneitergoede weggever maakt en met een strategie deze gaat promoten. Met als resultaat; meer leads.

5. Meer klanten helpen doordat je eindelijk een marketing plan hebt wat werkt. Zelfs via via komen er zomaar klanten aanwaaien doordat je weet hoe je je bestaande klanten tot FAN maakt.

6. Eindelijk niet meer achter de feiten aanlopen. Maar met een fijn gevoel het laatste kwartaal in gaan omdat je gewoon weet wat je te doen staat.

Meld je aan, dan ga je me toch een partijtje focussen. Met een plan gegarandeerd resultaat behalen. Wat past bij jouw business, met jouw passie en jouw klanten. Gaan toppertje!

IK WIL WERKEN AAN MIJN DOEL MET FOCUS!

Heb je nog vragen? Stel ze hier: