• Ontdek jouw goud
  • Advies? info@liefsvankarin.nl
  • Gaan met die banaan
  • Ontdek jouw goud
  • Advies? info@liefsvankarin.nl
  • Gaan met die banaan

Klantenbinding

1 van het aller belangrijkste wat je te doen hebt als ondernemer: Klantenbinding!

Tegelijk ook de meest vergeten en ondergewaardeerde taak in je agenda. Hoeveel tijd heb jij daar voor ingepland?

Ik ben er zeker van dat klantenbinding de belangrijkste factor is voor terugkerende klanten. Ambassadeurs voor jouw bedrijf. De beste ''gratis'' reclame die je maar kunt hebben.

Dan is het wel zaak om daar ook echt werk van te maken. Als ik 1 ding geleerd heb in 20 jaar detailhandel en 4 jaar als zzper is het wel dit:

Geef Aandacht! Met een grote A. (en een uitroepteken)

Dat is wat écht belangrijk is. Laat mij je helpen om te verbinden met je klant en je te onderscheiden van de rest.

Dit kan op verschillende manieren:

* Een workshop of training "Klantenbinding achterhaald?''. Altijd aangepast en gepersonaliseerd aan jouw situatie. Dit kan bv in het bedrijfspand voor je werknemers, op locatie, voor een branche vereniging, ondernemersvereniging of ander gezelschap. In overleg is veel mogelijk.

* Ben je zzper? Dan ga ik graag met je in gesprek hoe jij je klantenbinding naar een hoger niveau kunt tillen.

* Het verzorgen van relatie geschenken. Van meedenken, ideeën aan dragen tot het verzorgen van het geschenk. Ik werk samen met creatieve ondernemers en prachtige producten. Altijd met zorg uitgezocht en verpakt.

Wil jij het verschil maken? Vertel het mij onderaan deze pagina, en ik denk vrijblijvend met je mee. (ze noemen me niet voor niks wandelende ideeën encyclopedie)

Neem contact met me op als je écht van betekenis wilt zijn voor jouw klant.