
Het maakt niet uit of je een groot of een klein bedrijf hebt. Klantenbinding is altijd van toepassing. Ik kan je daar in adviseren, een plan opstellen, ideeën bedenken en ze uitvoeren. Zelfs als er cadeaus voor je klanten nodig zijn deze geheel verzorgen.
Een klant aan je binden kan op vele manieren. Allereerst mag je ervoor gaan zorgen dat je zoveel waarde levert dat ze dol graag met je willen werken. En daarna kan je deze klant behouden en zelfs tot een ambassadeur maken voor jouw bedrijf door hem de volle aandacht te geven en net even anders zijn dan anderen. Opvallen, investeren in je klant, laten zien dat je hem waardeert.
Ze noemen me niet voor niks: Wandelende ideeën encyclopedie. Daar kun jij van mee profiteren.
Als je nu een kleine ondernemer bent (en dan heb ik het niet over je lengte) denk je misschien: ''ik heb niet zoveel geld om te besteden dus laat maar zitten''. Aandacht geven aan je klant hoeft niet altijd veel geld te kosten. Er zijn heel veel simpele, toffe dingen te bedenken die je kunt doen waardoor ze over jou gaan praten. En dat is wat je wilt, op een positieve manier over jou laten babbelen. Daar kan ik je zeker te weten mee helpen.
Wil jij het verschil maken? Plan met mij een gesprek zodat we samen kunnen sparren en het verschil maken! Vul onderaan de pagina je naam en mailadres in. Uiteraard is dat gesprek altijd gratis. Ik heb het niet voor niks over klantenbinding :)
Dit zeggen mijn eigen klanten:
Esther: ''Leuk pakketje voor volgende week. Thanks, echt cool!''
Marloes: ''Dat pakketje, je bent wel creatief en orgineel zeg!
Miranda: ''geweldig jouw cadeau Karin, ik gebruik m elke dag!

