• Ontdek jouw goud
  • Advies? info@liefsvankarin.nl
  • Gaan met die banaan
  • Ontdek jouw goud
  • Advies? info@liefsvankarin.nl
  • Gaan met die banaan

Klantenbinding goed regelen

1 van het aller belangrijkste wat je te doen hebt als ondernemer: Klantenbinding!

Tegelijk ook de meest vergeten en ondergewaardeerde taak in je agenda. Hoeveel tijd heb jij daar voor ingepland?

Ik ben er zeker van dat klantenbinding de belangrijkste factor is voor terugkerende klanten. Ambassadeurs voor jouw bedrijf. De beste ''gratis'' reclame die je maar kunt hebben.

Dan is het wel zaak om daar ook echt werk van te maken. Als ik 1 ding geleerd heb in 20 jaar detailhandel en 4 jaar als zzper is het wel dit:

Geef Aandacht! Met een grote A.

Dat is wat écht belangrijk is. Wat doe jij om jouw klant aan je te binden?

Het maakt niet uit of je een groot of een klein bedrijf hebt. Klantenbinding is altijd van toepassing. Ik kan je daar in adviseren, een plan opstellen, ideeën bedenken en ze uitvoeren. Zelfs als er cadeaus voor je klanten nodig zijn deze geheel verzorgen.

Een klant aan je binden kan op vele manieren. Allereerst mag je ervoor gaan zorgen dat je zoveel waarde levert dat ze dol graag met je willen werken. En daarna kan je deze klant behouden en zelfs tot een ambassadeur maken voor jouw bedrijf door hem de volle aandacht te geven en net even anders zijn dan anderen. Opvallen, investeren in je klant, laten zien dat je hem waardeert.

Ze noemen me niet voor niks: Wandelende ideeën encyclopedie. Daar kun jij van mee profiteren.

Als je nu een kleine ondernemer bent (en dan heb ik het niet over je lengte) denk je misschien: ''ik heb niet zoveel geld om te besteden dus laat maar zitten''. Aandacht geven aan je klant hoeft niet altijd veel geld te kosten. Er zijn heel veel simpele, toffe dingen te bedenken die je kunt doen waardoor ze over jou gaan praten. En dat is wat je wilt, op een positieve manier over jou laten babbelen. Daar kan ik je zeker te weten mee helpen.

Wil jij het verschil maken? Plan met mij een gesprek zodat we samen kunnen sparren en het verschil maken! Vul onderaan de pagina je naam en mailadres in. Uiteraard is dat gesprek altijd gratis. Ik heb het niet voor niks over klantenbinding :)

Dit zeggen mijn eigen klanten:

Esther: ''Leuk pakketje voor volgende week. Thanks, echt cool!''

Marloes: ''Dat pakketje, je bent wel creatief en orgineel zeg!

Miranda: ''geweldig jouw cadeau Karin, ik gebruik m elke dag!

Neem contact met me op als je écht van betekenis wilt zijn voor jouw klant.